msal10 ilk haftalarım bu internette yazan şeyleri okuyup ağlamakla geçti insan çok etkileniyor canım bende taktım yakıyorum iyice yükseğe çakarak hiç uzanmadan kendimi germeden yormadan işlerimi yapıyorum sende öyle yap okuduklarında da bozma psikolojini