A_syma msal10 Evin tum camlarini silip , perdelerini takan ben 😂 (37 iken) 39+2 yim 🌸 birsey olmaz dusmediysen Fazla sünmemek gerek diyorlar ,gobek ve kol arasi.
Kanarya_4921 msal10 bı riskiniz yoksa hiç Bir şey olmaz ne olabilir ki bu isleri yine mecbur biz yapıyoruz risk yoksa ağır işler hariç herşey yapılabilir
msal10 Kanarya_4921 2 tane kucuk stordu sandalyeye cıktım bıraz uzandım tabi haliyle ama sonra hemen uzandım
Kanarya_4921 Sadece yüksek olduğu icin bir anda basınız falan dönebilir o yüzden perdeyi esinize astırın
Kanarya_4921 msal10 içinizi ferah tutun hiç Bir şey olmaz dediğim gibi bir an denge kaybı olabilir düşebilirsiniz ben hamile olsam olmasam evlendiğimizden beri Perdeleri hep eşim asıyor
Ikicocukannesi32 Canım 3.gebeligim hep kendim yaptım perde işlerini dolap silmelerini halıları kaldırıp altını temizleye gelene kadar sakınırsan herşey oluyor emin ol düşük riskin yok ise korkma sadece kendini dengede tut
Kanarya_4921 A_syma bende 37haftalikken evimin bütün detayli temizliğini herşeyini ben yaptım perde haricî çünkü kansızlıktan basım çok dönüyor 38+3 uz bekliyoruz bebisi