Merhaba canım anneleer , anne adayları:)
Kahvaltıda 1 bardak , akşamları ise eşimle 2 yada en fazla 3 bardak içiyorum fazla mi sizce?
Gün içerisinde taze meyve suyu , kefir , ayran da içtiğim oluyor tek tükettiğim içecek çay değil , sizlerin çay içme sıklığı nedir ?