Hrykmrcglr Summerwine insAllah cok tesekkur ederim sizler de hayirlisiyla saglikla kucaginiza alirsiniz insAllah❤️
Hrykmrcglr Turgutaykader aslinda gebe kalmak İcin cok arastirma yaptim adet takibi aralikli gunler sık gunler eskilerin soylediklerine kadar her seyi biliyordum ama gebeligimde bunlarin hic birini yapmadim hatta adet surecim gecikene kadar ihtimal dahi vermiyordum cunku sadece yontemlerle gebe kalabilirim saniyordum ama bunlarin cok aksi bir sekilde gebelik oldu hic bir sey yapmadim suan 4 haftalik grbeyim daha cok yeni
Hrykmrcglr Berfindmrcan21 hahahaha ben elim gobegimde geziyorum gercekten cok korkuyorum suanda sanirim daha cok kucuk diye
Berfindmrcan21 Hrykmrcglr ben mecburen gitmiştim bende çok korkuyordum ilk üç ay progestan kullandım ağrım oldukça yattım şuan 31+3
Feyzaclk Hrykmrcglr benim 11 12. Haftalarda düzelmişti . O gerginlik ilk haftalar oldu sonrasında kabullenme süreci yaşadım ama ağır bir süreç değil yani rahat olun geçiyor.
Hrykmrcglr Buse-ozdmr benim korkum dogumdan sonra bebekle aktif bir sekilde ilgilenememek pazartesi gunu doktor tavsiyesi ile diyetisyene baslayacagim umarim cok kilo almadan atlatirim sureci siz bana gore cok zayifsiniz ben 95 ile gebe kaldim 😂
Cihangirmom Benim arkadaşım da pcos vardı iki çocuğu oldu Allah ol dedikten sonra oluyor benimde rezervim düşük olmaz dediler çok şükür hamileyim Allah büyük hayırlı olsun Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi 🌸
MadameHappy34 Hrykmrcglr Çok belli ediyorsun şimdi den elin göbeğin de geziyorsun 🤪 falan filan ama umursadım mı hayır..😂😌