Medinehnm Canım benim beşinci aya kadar ağrıdı 😄 ilk hamile kalmamla basladı ilk üç ay cok ağrıdı karnım kanama yoktu sonraki aylarda ara ara ağrıyordu
Haziran34 hanifeee-yusuf benimde o haftalarda öyleydi hatta baya bir zaman devam etti Ama ben şişkinlik ve hazımsızlıktan ağrı olduğunu düşündüm. Korkmana gerek yok doktorunda dediği gibi rahim genişliyor sonuçta içinde bir bebek büyüyor elbet bazı ağrılar olacak☺️
Busecinar Manisada özel bir kliniğe gidiyorum ben salı günü kalp atışını duyacağız nasipse:) ama çok kararsız kaldım klinikteki doktorlar ekstra doğum ücreti alıyorlar diyorlar
YLD_95 hanifeee-yusuf Bana da aynılarını soyluyor doktorum canım. Bende de ara ara söz konusu oluyor. Hormonlar yüzünden ve genişlediği için.
hanifeee-yusuf Herkeze teşekkürler. Benim çevremde ki insanların çoğunun kasık ağrısı olmuş . 2 kişi sadece karın ağrısı onlarında arada gelip geçici olmuş. Az kaldı doktora gitmeme yinede tekrar soracağım.
Mucizem-1 maviruya O zaman Hatem de Nazire var çok çok yakınımdan çoğu kişiden çok güzel bir şekilde duymuştum belki işine yarar :)
Sureyya1 hanifeee-yusuf ben hamileligimin basindan beri agri cekiyorum 20 haftalik olduk iyice artti agrilar rahat gecirenlere cok ozeniyorum
hanifeee-yusuf @Sureyya1 bende özeniyorum. Ağrı azalmak yerine artıyor içten içe üatwlik belimede vuruyor ara ara…
Ruhsuz hanifeee-yusuf merhaba ben 7+5 günlük hamileyim karnım ağrıyor ,belim ağrıyor belim aşırı ağrıyor daha çok erken bel ağrısı için ama hayırlısı bakalım 2 gün önce hamdolsun kalp atışını duymuştuk
mother2 hanifeee-yusuf bnde de o durum var suan kanamam yok allaha cok sukur 6+3 gunlugum normal mi acaba bebegi keseyi de gordum