Merhabalar… 7+4 hamileyken özel hastaneye karın ağrısı için gittim . Doktor rahim genişliyor kanama olmadığı sürece normal dedi. Ultrasonda da baktı iyi bebeğim çok şükür. Şuan 10 haftalığım 2 gündür karnımda ağrı arttı üstelik sanki baskı var üstüne basılıyor veya oturuyor gibi… Benimle aynı durumu yaşayan var mı acaba …