Kucuk_melegim Kizlar mantar enfeksiyonu için kullanicam bi sakıncası olurmu daha da bozarmi vajina dengesini ne diyorsunuz kullananlar varmı
Yk6321 Kucuk_melegim valla demin kullandim çünkü parçalayacak şekilde kizariklik kaşıntı var. Aradada yapıyorum cok rahatladim iki gun düzenli yaparim 3 gun iyiyim yine tekrarliyorum olursa çünkü her kaşıntı yanma enfeksiyon degil bu gayet normal hamilelikte. rahime baskı yapiliyor
Dilara556 Kucuk_melegim canım sakın su ile inceltmeden kullanma yakarsın vajinanı . Mümkünse duşta suya katıp uygula vücuduna
Mhmtefeaysnr Kucuk_melegim bendede var mantar enfeksiyonu doktor sadece bi krem verdi ve bu sirkeli suyu tavsiye etti kullanmaya başlıcam hemen zararı olsa doktorlar kullanın demezler
Mervebaris Ben kullandım dünden önce feci yakıyo içeriyi sonra geciyo kaşıntı gitti sadece bugün fitil yazdı dr dene ama cözüm değil
Kucuk_melegim Yk6321 yok canim bende mantar var doktor fitil verdi ama ek olarak sirke kullanmak vajina phsini bozar mi
Hernasipvaktineesirdir Kucuk_melegim bende fitil kullanırken temizlemek içinde sirkeli su kullandım bi zararı olmadı canım
Dilara556 Kucuk_melegim gayet iyi yakmaz tahriş etmez bide nioli yağı öneriyorum internetten bak canım enfeksiyonu geçiriyor
Kucuk_melegim Dilara556 evet cok duydum da ben yurt dişindaym hic gormedim oyle birşey burda sirkeyide doktorlar öneriyor mu
Elvancn Dilara556 o yağı bende aldım bazıları kullanma diyo önermiyor ama sizin gibi çok kullanan öneren gördüm ikilemde kaldim sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyorum bende
Dilara556 Kucuk_melegim sirkeyi de öneriyorlar evet canım ben normal zamanda da idrar yolu enfeksiyonu geçirdiğim zaman duşa katıyorum . Bide ek olarak yoğurt içine sarımsak katıp tüket oda enfeksiyonu içten geçirmeye yardım ediyor bol bol soğan tüket bunlar geçiriyor mümkünse çiğ tüket
Kucuk_melegim Dilara556 ay soğan bende felaket koku yapiyor vajinam bildiğiniz soğan gibi kokuyor soğan yiyince oldukça çok yorgurt yemeye çalışıyorum birde ozmaan sirkeye devam edim
Dilara556 Elvancn çok kullanmadığın sürece sıkıntı yok canım ben mesela duştan çıkınca kullanıyorum bide sadece 1 damla her zaman kullanmıyorum zaten iyi geldiği için kullanma gereksinimi duymuyorsun tavsiye ederim kötü bir yan etkisini görmedim ben
Elvancn Dilara556 her iç çamaşırı degistirdigim de mi bir damla damlatim yoksa duş aldığım zaman mi 3 güne bir mi damlatim
Kucuk_melegim Mhmtefeaysnr ben gavur memleketindeym burdaki doktorlar bilmez sirkeyle tahareti 🤣 o yuzden burda soruyorum eger doktorunuz sorun gormediyse bende kullanicam günde kac defa dedi peki