20 gün önce spinal oldum hissettiğim için genel anesteziye dönüldü. 19.44 de kızım doğdu 21.10 gibi ben ayıldım o sırada kızımın kontrolleri yapılmış ayıldığımda direk yanıma geldi hemende emzirdim mama falanda verilmedi. Bu arada spinalden dolayı hem bel hem baş ağrısı çektim keşke ilk baştan genel olsaydım diyorum.