Rabia_kk ilk dogumum normal ikinci sezeryandi previa vardi genel anestezi aldim uyaninca sersem gibi oluyor insan zor konusuyordum bebegimi kucagima verdiler kavrayip tutamadim daha odaya cikmadan narkoz atmaya calistim o da sedyede duz yatarken cok zor oluyor bu sefer belden olur diye dusunuyorum bilmiyorum benimde son bir haftam pazartesi gorusmeye gidecegiz