Xsare Babykalamar ay Rabbim sağlıkla atlatıp hayırlı sağlıklı bir şekil de kucağımıza Almayı nasip etsin
ikibaloglanannesi 34’üm bende de o durum var. Normal doğum olacak şimdiden düşünmeye başladım hafta yaklaştı🤭
Xsare ikibaloglanannesi bende normal düşünüyorum değişmezse bakalım sağlıkla kavuşuruz inşallah az kaldı 🌸
hayalperest2310 Xsare bende öyleyim de benim sezeryan da olabilir son ayda doktorum karar verecek günüm yaklaştıkça sezeryana yönelecem gibi normal doğumu çok istiyordum ama bakalım hayırlsı olsun Rabbim yardım eder elbet
ikibaloglanannesi Xsare birde devlet takipliyim inşallah iyi insanlara denk gelirim🌸 Amin inşallah🤲🏻♥️
mmiraclee Xsare tanıdık varsa kılıf uydurulur inanın teyzem şehir hastanesinde anestezi uzmanı önce orda arkadaşi perinatologla sezeryan planladık ama ben kendi evimin olduğu şehirde doğum yapmak isteyince vazgeçtim özelde olacam kısmetse
Xsare mmiraclee ikisi de doğum sonuçta olsun hayırlısı olsun hakkımız da sağlıkla kavuşalım inşallah 🌸
mayaden Xsare ya konudan bağımsız ne kadar güzelsiniz masallah 🌸 sağ salim atlatıp kucağınıza sağlıcakla alirisniz inşallah 😌
Yasemiinny Xsare Ben de çok korkarım 2 tane normal doğum yaptım 😃 hala aklıma geldikçe nasıl yaptım yaa diyorum. Çünkü hiç acıya dayanıklı değilimdir. Ama o an Allah size yardım ediyor. ☺️☺️
Xsare Yasemiinny insan o an yaşadığı acıyı sonradan unutuyormuş nasıl oldu diye 😅😅😅ama oluyor demekki bi şekil de geçip gidiyor aman sağlıkla kavuşalım inşallah da 🌸
Yasemiinny Xsare Evet unuttuğum için ikinciyi yaptım 😂 rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin
Zeynep_61_70 Xsare seninke aynıyız canım 33+2. Bende inan bdnde ayni korkuyu yaşıyorum bir tane daha oğlum var oda bana aşırı bağlı o daha çok beni düşün duruyor ve iiyce kötü oluyorum yanii dokunsan her an agliycam hergün böyleyim gün yaklaş dikca
Xsare Zeynep_61_70 ay canım Rabbim yardımcımız olsun zaten duygusal oluyoruz bir de senin bi yavrun daha olunca daha Farklı oluyordur
yagizegemom Xsare bende öyleyim maalesef 30. Haftama giricem korku heyecan ne yaşadığımı bende bilmiyorum 🥲
Xsare yagizegemom hem güzel hem heyecanlı kendime de kazıyorum en güzel zamanlar korkarak geçiriyorum 🤦🏼♀️
Zehrasimralina Xsare inşallah rabbim dualarını kabul etsin🙏 bende öyle zor durumdayım ki şuan yazarken bile icim darlaniyo korku heyecan geliyo ama ne yapalım yavrularımıza sağlıkla kavusalim inşallah