Hamisbiranne26 SebnemRasit işte bazende belli olmuyor benim doktorum bişi demedi 2 hafta önde dedi doğum ne zaman olur peki dedik şuan erken söylemek için dedi
Elisam22 Hamisbiranne26 daha zor canım ama yapcak bisey yok o yüzden yapilcaklarinizi 32 de yapın doğum cantasi temizliğinin cam perde ben btrdim bide şu an hasta olmadmmi yatak döşek yatıyorum oksuruk baş ağrısı halsizlk kontrole zor gttm tansiyon ztn surekli dusuk
Hamisbiranne26 Elisam22 oyy geçmiş olsun kuzum ya ben daha hiç bişeyi hazırlamadım ne yıkadım ne yaptım evi temizledim annemi bekliyorum nasipse haftaya geliyor o zamanq 33 haftalık oluyorum o haftada herşey biter valizid hazırlarım dedim
GmzEfln Hamisbiranne26 Bende 36 haftalık hamileyim bizimde başından beri 2 hafta önde gidiyo hem boyu hem kilosu maşallah. Doktor zamanından önce gelebilir dedi
GmzEfln Hamisbiranne26 Canım zaten doktorum 36dan sonra doğum için normal diyo illa 40ı doldurucak diye bişey yok zaten doğuma 25 gün bişey kaldı benim o yüzden artık bekliyoruz prenses ne zaman gelmek isterse. Senin için daha erken olduğundan doktor belki bişey dememiştir daha
damlaege @“Hamisbiranne26” Benimde 2 hafta önden hep gitti ama 42. Haftaya girmek üzereyken artık doğum oldu🙈Çünkü bekledi doktorum normal doğum olur diye ama olmadı gelişimi öndeydi ve kilosu fazlaydı diye sezaryene almak zorunda kaldı