Hamisbiranne26 32+3 haftalık hamileyim 2 gün önce gittim kontrole doktorum bebek 2 hafta önde dedi Öyle olup erken doğuran var mı
Buse-ozdmr Hamisbiranne26 doğum tarıhını etkılemez benım hep 2 hafta önden gıdıyor sadece haftasına gore kilolu bebek olur😍
Elisam22 Hamisbiranne26 etkilemiyor 35.haftadayim iri dedi ama gene 39 haftaya gün verdi yalancı sanci falanda yok
EmineDefneGokce Hamisbiranne26 benim ilk kızım öyleydi 32. Haftada mesela 34 çıkıyordu ama 40. Haftada doğdu
GmzEfln Hamisbiranne26 Bende 36 haftalık hamileyim bizimde başından beri 2 hafta önde gidiyo hem boyu hem kilosu maşallah. Doktor zamanından önce gelebilir dedi
Hamisbiranne26 SebnemRasit peki bebeğinizin kilosu nasıldı normal doğum mu yaptınız kaç haftalık doğdu canım
Hamisbiranne26 EmineDefneGokce anladım canım teşekkür ederim. Allah bağışlasın :) 40 hafta bana çok uzun geliyor şimdiden daralıyorum ağlıyorum doğsun diye hiç rahatım yok
SebnemRasit Hamisbiranne26 kafası önde gidiyordu o yüzden normal doğum olmadı. Kilo çok olsaydı tek sorun olmazdı ama kafası önde gittiği için normal doğum yapamazsın dedi doktor.
EmineDefneGokce Hamisbiranne26 bende 37. Haftadayım 40. Haftada gelcek gibi hissediyorum 2. Gebelik olmasına rağmen 😂 of o kadar sıkıcı ki beklemek
Hamisbiranne26 EmineDefneGokce benim ilk gebelik sabrım kalmadı beklemek gerçekten çok sıkıcı 2. Gebeliği düşünemiyorum 😂
Hamisbiranne26 Buse-ozdmr anladım canım ben bir ihtimal erken gelir mi dedim çünkü yoruldum daralıyorum artık şimdiden gece uyuyamıyorum
Buse-ozdmr Hamisbiranne26 bende oyle 35 teyım artık cok ağırlaştım 😂malesef etkılemıyor gununde gelıyorlar😍
Hamisbiranne26 Elisam22 Allah yardımcın olsun canım ben 32 deyim zorlanıyorum kendimi 39 40 ta düşünemiyorum 😩
Elisam22 Hamisbiranne26 daha zor canım ama yapcak bisey yok o yüzden yapilcaklarinizi 32 de yapın doğum cantasi temizliğinin cam perde ben btrdim bide şu an hasta olmadmmi yatak döşek yatıyorum oksuruk baş ağrısı halsizlk kontrole zor gttm tansiyon ztn surekli dusuk
Ozlemiskndr Hamisbiranne26 babada öyle dedi ama 3. Benim hep geç doğuruyorum o yüzden yine 40 ı bulur diyorum ☺️
Hamisbiranne26 Ozlemiskndr maşallah ya 40 a kadar sabretmek gerçekten zor Allah herkesin yardımcısı olsun canım
Hamisbiranne26 SebnemRasit işte bazende belli olmuyor benim doktorum bişi demedi 2 hafta önde dedi doğum ne zaman olur peki dedik şuan erken söylemek için dedi