Hazeltm inanın bunda da vardır bir hayır ben size kendi hikayemi anlatayım korunmayı bıraktığım zaman hamile kaldım tamam dedim çok kolaymış meğer hamile kalmak 12. hafta kontrolüne gittik kanama falan da olmadı hiç benim bildiğim bu zamana kadar sadece kanama olursa bir sorun olacağı o yüzden de ayrı keyifliyim tamam diyorum 12 de olduk her şey süper. Ultrasona girdim kalbi durmuş dedi doktor inanamadık çok üzüldük nasıl dedik neden dedik artık korkularım başlamıştı bu sefer de hemen hamile kalamazsam diye endişelendim tekrar denemeye başladım yine adet oldum hamile kaldım ama bu sefer hiç rahat değildim yine aynı şeyi yaşarım diye korkuyordum, doktorum ilk gebeliklerde sık olur bebek sağlıksızdır tekrar olacak diye bir şey yok için rahat olsun dedi ben de öyle düşünüyordum tamam dedim bir kere oldu bu sefer olmaz her şey güzel olur yine aynı şekilde doktora gittik doktorun yüzü düştü tak yine aynı şey. İkincisi daha büyük yıkım oldu tamam dedim demek ki benim gebeliğim ilerlemiyor ben anne olamıcam. Neden diyoruz doktora neden her şey güzel ilerlerken ne-den?!??! Tüm testleri yaptırdık iki üç ay sürdü rahim filmi çektirdik elle tutulur bir şey çıkmadı tek genımde heterizigot pıhtılaşma çıktı ve doktorum bundandır diyemeyiz düşüğe sebep olmaz bu gen dedi daha çok üzüldük çünkü bir neden yoktu ya da biz bilmiyorduk neden yoksa çözüm de yoktu. Artık üçüncü için ne cesaretim kaldı ne inancım ama insanın kaybettiğini yerine koyma isteği hiç bitmiyor bu kez üçüncü için denemeye başladık dedim hemen olur nasılsa kolay hamile kalabiliyorum ilk deneme ikinci deneme üçüncü deneme derken olmuyordu artık farklı bir sorunum daha var düşünüyordum. 4. Denemede hamile kaldım çok şükür ama siz bana sorun herkesin mutlulukla geçirdiği süreç bana zehir oldu sürekli doktora gitmek istiyorum sürekli korku endişe kaygı doluyum. Benim gebeliklerim hiç 11. haftayı görmedi o haftayı geçersem rahatlarım dedim elhamdülillah o haftayı geçtim ama hissettiğim gibi olmadı ben yine de rahatlamadım ne alışveriş yapabiliyorum ne biriyle paylaşabiliyorum gebeliğimi korkudan. 12. Yi haftayı yeni geçtik her gün dua ediyorum inşallah iyidir diye. Rabbim herkesin. Sınavını kolaylaştırsın demek istediğim herkesin yolu sınavı ayrı inanın hemen hamile kalıp bunları yaşamaktansa sizin gibi biraz zaman geçse hamile kalsam her şey yolunda gitse daha mutlu olurdum ama isyan etmiyorum bu benim sınavım siz de sınavınızı sevin Allahtan razı olun inşallah rabbim gönlünüze göre verecektir insan tevekkül edip Allah a güvenince her şey çok daha kolay ve güzel oluyor, inanın olacak allahın izniyle. Mübarek cuma günü size dua edeceğim siz de bana edin olur mu 💖🫶🏻 sevgiler ☺️