Benim ilk gebeliğim ve tüp bebek tedavisi ile oldu ki oldu demeye korkuyorum çünkü henüz 2 haftalık. 20 yaşındayım 2,5 yıldır tedavi görüyoruz ağır oluyor bazen ama Rabbım her şeyi ayarlıyor. Aynı zamanda diyabet hastasıyım şuan günde 6 kere iğne yapıyorum bende yoruluyorum ama dayanacağız ki karşılığını alalım sevgili anneler