35 haftalık bebeğimi kaybettim bir anda hiç hareket etmediğini farkettim acile gittim kalbi durmuştu. Suni sancıyla doğum yaptım. Uzun bir süre düşünmüyorduk psikolojik olarak çok yıprandım çünkü. Bebeksiz lohusalık çok ayrıymış çünkü. Ama korunduğumuz halde rabbim 8 ay sonra nasip etti. Piskolojik olarak o kadar etkilenmişim ki ilk haftalar kabul edemedim şimdi 23 haftalığım.