1vehysm Aranızda Kürtaj olan var mı ? 4 aylık bebeğimi kaybettim.. Kürtaj snrasi ne zman hamile kaldınız.. ?
Sevil46 Bir yıl sonra hamile kaldım bugün gittim galiba buda diğeri gibi gelismicek 7 haftaligim ama 3 haftalik görünüyor
1vehysm Sevil46 çok üzüldüm rabbim sabır versin cnm.. İns hayrlı olan neyse o olur.. Çok üzücü bir durum
Goknurgoktug Sevil46 kanamanız oldumu üç ay önce bende kürtaj oldum sımdı yıne hamıleyım bana adet tarihine göre 6 hastalık doktorlara göre 4 haftalık pazar günü kanamam oldu acil doktoru yerleşme yada üstüne görme dedi bugün gıttım kese büyümüyor bu gebelikte riskli gıbı gözukuyor dedı kan aldı bakalım ne diyecek
1vehysm 123esr_ bebeğim ölmüş ben anlamadım ki.. 3. Gebeliğimdi iki yavrum var.. normal kanamam oldu.. öyle gttm hastaneye hemen yatış yapildi doğurdum kürtaja aldılar..
Ayse9191 4 aylık düşük yaptım,bir ay sonra doktorum müsadesiyle tekrar gebe kaldım,şu andada 4 aylık hamileyim,inş temmuzda Doğum olucak 🤲🏻
1vehysm Ayse9191 şuan çok sevindim.. Bende 18 Aralık’ta önce doğurdum bebeğimi snra kürtaj oldum.. Herkes bekle diyo ama doktorum da 1 ay korun dedi sadece.. öyle iki üç ay snra yada altı ay snra gebelik düşün demedi.. Hayrlisiyla bebisine kavuşursun ins cnm..
Elfidan Ayse9191 arkadaşlar adresten öncesi kan testi verdim negatif cikti acaba odet zamanı geçirirsem hamile kalbilirmiyjmki
Burcu7260 1vehysm çok geçmiş olsun canım seni çok iyi anlıyorum 4 ay önce 5 aylık bebeğimi kaybettim aniden suyum geldi suni sancı ile doğum yaptım. Doktorun biri 3 ay bekle diyor biri 6 ay diyor biri 1 sene diyor . Kendıme göre ilgili bi doktor bulamadım. Gebelik düşünüyorum bende hayırlısı olsun
Burcu2816 13 haftalık bebeğimin kalbi durdu malesef ve sancı ile normal doğum gibi doğurdum. 1 adet gördüm gebe kaldım. Şuan 34. Haftadayiz Allah’ın izni ile. Bolca dua edin kendinize
1vehysm Burcu2816 rabbim hayrlisiyla kucağına almayı nasip etsn cnm.. ins bende çok istiyorum bebeğim olsun.. şuan ilk adetimi oluyorum.. bana da nasip olr ins
Burcu2816 1vehysm insan öyle bir yıpranıyor ki. 9 yaşında oğlum var ve çok etkilendin ben. Rabbin hemen nasıp etti çok şükür ama gebelik boyunca o korkuyu hep yaşadım birşey olacak diye. Hareketlerini hissedince biraz rahatladım. Rabbim sağlıkla kucaklamayi nasip etsin. En kısa zamanda yüreğinizi doldursun inşallah.
Kocburcuu 7ay oldu hala hamile kalamadm 😏 18haftalık bebeğimi kaybettim bende bu ay 10gün gecikti reglm normalde 28günde bir olurdum ama bakalm yarın kan verecegm 🥺