Normalde aslında ilk ayın büyük bir kısmı regl ile baslayan aslında döllenmenin olmadığı yumurtanın olusumunu kapsayan süreç. Bazı kaynaklarda bu süreyi çıkartarak hesaplama yapıldıgını gördüm. Belki doktor da öyle bir hesapla söylemiş olabilir mi sormak lazım . Biz doktorumla hiç ay konusmuyoruz hep hafta üzerinden tüm kontrollerim.