Nazkayraduru Beta dün 40 çıktı doktorum kese yeni oluşuyor Salı gel hem keseyi görelim hem değerine bakalım iki günde bir verip stres olma dedi
Dusenerler Limonluek evet olabilir benimde öyle oldu cunku adetim gecikmeden erken test yaptım sonra kan verdim o şekilde çıktı
Dusenerler ogrencianne35 ben Çarşamba günü kan verdim birde pazartesi versem olur ku ki illa 2 günde 1 mı vermem gerekiyor
ogrencianne35 Dusenerler yani 2 gun de 1 artışa bakılsın diyor dr lar imkaniniz varsa özel hsstanrler veya sagkik kabinlerinde verebilirsin kan hemen 1 saate çıkar sonuç