Dusenerler Kizlar ben dün kan testi verdim HCG 33 çıktı düşük değil mi normal ki bu durum yardımcı olur musunuz ? Kaç haftaliktir tahmini bir sorun var mıdır bilemedim ki
2aslan_annesi07 Dusenerler değer 5 ustuyse pozitiftir sizinkide öyle ama önemli olan 2 günde bir olan artiş 2 katı artış olması gerekiyor 2gun sonra tekrar baktırın insaAllah
MadameHappy34 Dusenerler geç döllenme olmuştur canım son reglim 27 Temmuzdu 22 Ağustos reglime 2 gün varken hcg 40 ile hamileliğimi öğrenmiştim. Tahmini hamile kalma tarihimi ise doktor 12 Ağustos olarak belirledi.
2aslan_annesi07 Dusenerler normaldir o zaman herkesin değeri farklı olabiliyor önemli olan 2 katı artış olması en son adet tarihinizden itibaren hesaplayabilirsiniz ben 5 te keseyi ve bebeği gördüm 6 da kalp atışını duydum kimisinin daha erken kimisinin daha geç gorunebiliyor görülmesi kalp atışı vs hayırlısı olsun☺️
Osi30 5 den yüksek olması durumunda hamilesiniz.Ancak bu durumda da kan değerlerinin 2 günde 2 katına çıkması gerekiyor sağlıklı gebelik olması için. Bence takibini sağlayıp tekrar kan verin ve tabiki bir kadın doğuma görünün
Aynenkanka Dusenerler ayy benim de 39.14 çıkmıştı doktor henüz 10 günlük falan tahmini demişti siz en iyisi 2 günde 1 betanıza baktırın 2 katına çıkması beklenir inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız hayırlı olsun minik🥰
Cwwksedef Dusenerler canım 10un üstü hamile oluyor ben 65le öğrendim 2 günde bir baktır değerlerine 2 katı artması lazım
Dusenerler Limonluek evet olabilir benimde öyle oldu cunku adetim gecikmeden erken test yaptım sonra kan verdim o şekilde çıktı
Dusenerler ogrencianne35 ben Çarşamba günü kan verdim birde pazartesi versem olur ku ki illa 2 günde 1 mı vermem gerekiyor