nlrsena Tubatgn teşekkür ederim bilgi için 🥰☺️ Kullanmaya başladınız mı acaba memnun musunuz yeterli geliyo mu ?🙈
berceste5155 Tubatgn biz kivi kullanıyoruz ben kendim bile fark ettim rahat nefes aldığımı. Altta süngeri var ona oda parfümü sıkıp misafir geleceği zaman çalıştırıyorum bütün oda ferahlıyor temiz kokuyor.
Tubatgn nlrsena Canım denemek amaçlı açtım öyle uzun süre kullanmadım. 2-3 saat çalıştı bence yeterliydi 😊
Cayvarmiya Defnesa ben indirimde 137 liraya aldım hiç bir etkisi yok boşuna alma biraz biriktir derma al canım
mylittlebabym Cayvarmiya neden ki suyu koyunca saatlerce buhar yapıyor 🫢 biz yatmadan yarım saat önce açıyoruz yatarken çok rahat ediyoruz valla..
mylittlebabym Cayvarmiya yaşadığınız yerin havası çok kuruysa olabilir yetersiz gelmiş olabilir canım benim
Duygu_ck Tubatgn Havvaca aldım . Çok araştırdım en uygun bol buharlı su bitince kapanıyor. Tek hoşuma gitmeyen şey tepesinden tutunca alt bölümde düşme riski