Flyy Tubatgn Henüz karar vermedik ama evin nemine bakıp öyle alın diyorlar mazaallah bebiş astım olabilirmis tersi bi durumda
Babykalamar Tubatgn weewell whc650 aldim bebis henuz dogmadi evim klimayla isiniyo cok fazla burnum ve agzim kuruyo diye kendimize almsitik. Cok memnunum. Nem olcerle kontrol ettim calisiyor. Simdi bebis gelince bi donem bunu kullanacagim sonra odasina gecince 1 tane daha alacagim onu acmazsam uyuyamiyorum bile
Cayvarmiya Defnesa ben indirimde 137 liraya aldım hiç bir etkisi yok boşuna alma biraz biriktir derma al canım
mylittlebabym H20 diye trendyolda var ondan aldım gayette yeterli şimdiden kullanıyorum. 200 lira fiyatı, öyle 800-1000 lik bir seye gerek yok bebeğin extra bir rahatsızlığı felan yoksa tabi:)
bademli_puding mylittlebabym yeterli oluyo mu nem vermesi benim evim biraz büyükde kızımda da kış ayları hep öksürük oluyo geçmiyor bende onu düşünmüştüm
Tubatgn Babykalamar E bebekte var mı acaba canım şimdi oraya gidiyorum bakmaya yoksa internetten mi aldın
Babykalamar Tubatgn ben alirken e bebek trendyol ve civilde vardi canim internette. En uygun civildeydi bende ordan aldim internetten aldim