Ben yaptırmayı düşünüyorum ama eşim istemiyor çünkü ne bizde ne eşimde şeker geçmişi olan yoktu geçen gün farklı bir şikayet ile hastaneye gittim açlık tokluk şekerim çok yüksek çıktı şimdi hem fikiriz ayın 25 inde yaptıracağım muhakkak yapılmalı çünkü HAMİLELİK ŞEKERİ çok farklı birşey şeker hastası ol yada olma bu dönemde tüm sistemimiz değişiyor bilemeyiz örneğin şeker bebekte aşırı harekete, aşırı harekette ilerleyen haftalarda erken doğuma sebep veriyormuş risk almayın.