sonnenschein Kızlar aranızda şeker yüklemesi yaptırmayan oldu mu sadece açlık tokluk şekerine baktıran?
Hulya2841 sonnenschein benm doktorum sadece kan tahliline baktı gerek duymadı , Allaha şükür bi sorunda yok
Nerosss sonnenschein Bende yaptırmadım ailede şeker hastası yoksa yaptırma boş yere bebeği de kendini de yorma bence
sonnenschein Nerosss yok çok şükür yok ailede, çok tatlı tüketen biri de değilim ben de yaptırmak istemiyorum
sonnenschein mylittlebabym kadın doğum doktorunuz mu baktı yoksa sağlık ocağında mı baktırdınız acaba? 🌸
mylittlebabym sonnenschein doktorum istedi gittim hastanede yaptırdım, ama sağlık ocağı da bakıyormuş :)
yagizegemom sonnenschein yaptırmak zorunda mıyız diye sormuştum ben canım o da değilsin açlık tokluk şekerine bakalım dedi annemde babamda olup olmadığını sordu sonuçlarım da normal çıkmıştı🥰
HaticeC123 Benimde doktorum önce açlık ve tokluk şekerime baktırdı bide son 3 aylık şekerime . Normal çıkınca gerek duymadı şeker yüklemesine canım 😊
sonnenschein HaticeC123 kadın doğum doktorun mu baktı canım yoksa dahiliye mi gittin ya da sağlık ocağına mı:)