Eyll_lna hiç riske girmeyin günde 6 öğün yememiz lazım hamileyken ve oruç olursanız sadece iki kez yiyeceksiniz şekeriniz tansiyonunuz düşebilir. Bende bi din kültürü öğretmeniyim şöyle söyleyeyim oruç bi ibadet evet cok önemli hemde ama çocugumuzun ve kendi vücudumuzun sağlıgı da önemli dinimizde öncelik insan sağlığıdır vicdanınızda rahat olsun siz bu dünyaya bi insan getireceksiniz o yüzden hiç bu toplara girmeyin kendinize de bebeğe de zarar vermeyin