Bende normalde tutuyorum allaha sukurler olsun aksatmadim.
Ama hamileyken bilemiyorum.. Ac kalmak oruc tutarken bedene sifa ama hamileyken durumlar degisiyor. Borcumuzu daha sonra oderiz insallah. Ben tutmayacagim. Alakasiz ama sahur programlarina bayiliyorum onlar sayesinde cok sey ogrendim cok guclendim, asiri sol goruslu bi aileden gelmeme ragmen babam kizardi bu sahur programlarini izledigimde.. Ama bana cok iyi geliyor ya 😊♥️