Sinem4488 minikmucizem1_ bizimde yoktu ama 5 sene sonra tedavi ile olunca kaybetmek istemedik kredi cektık esım yurt dısına gıttı bır bcuk yıl gelmedı zaten kaybettik hersey bosuna gitti
Sinem4488 minikmucizem1_ evet cok zor benım suyu tamamen bıtınce hareketlerını cok fazla hıssesiyordum cırpınıyordu oglum ama kısmet oyleymıs inşallah senin için hersey yolunda gider 🙏
minikmucizem1_ Sinem4488 inşallah ama delik keseyle bebek doğuma kadar gider mi bunu düşünüyorum bide enfeksiyon kapma riski var çok zor karar vermek 😔😔