Kızlar 12 haftalık hamileyim sabah hastaneye gittim hiç bişey yoktu eve gelince kanamam başladı bayada geldi acile geldik kalp atışı var suyu var ama kese açılmış biraz çok üzgünüm doktor hamileliği sonlandırabiliriz yada istersen devam edebilir ama riski var enfeksiyon kapabilir rahim aldirmaya kadar gider dedi çoğu gebelikte 20. Haftarda falan bile sonlaniyormus devam etmiyormuş yaşayan var mı bu durumu bebeği sağlıkla doğan nolur bilginiz varsa benimle paylaşın 😭😔