Crn8989 transfer işlemi bitikten sonra kalktım hatta direk WC ye gittim 😊 hemşire üzerini giyinip evine gidebilirsin dedi hiç yatmadım direk eve geldim 3 gün boyunca sadece WC ye kalktım onun dışında yemek bile yapmadım kimsem yoktu yanımda sadece eşim vardı o yardımcı oldu. 3 gün sonrasında kan tahliline kadar rutine döndüm ağır iş yapmadım çok yürüyüş te yapmadım . Çok şükür tuttu 16+3 haftalık olduk bile 😊 ilk 5 gün bebeğin Rahime tutunması başlıyor o yüzden kan sonucu alana kadar dikkat et canım 😊