defneveannesii_ evet yaşadım kızımda senin haftanda üstelik çok fazlaydı benim kanama alanımm Bu yüzden aşırı aşırı kanamam oldu durduramadılar artık bana zarar gelecek diye 10 gün doktorum hastanede yatırdı beni birşeyde yapamıyorlardı ne kan duruyordu ne düşüyordu sadece iğne ve günde 3 kere progestan sonra kan hapınada geçildi Ama ne. Ettiysek durmadı canım tam abartısız 6 ay sürdü ve parçada düşüyordum sana psikolojimii anlatamam bile dehşet kötüydü arkasına kanamam durdu bu seferde erken doğum tehlikem devreye girdi rahmimde kasılma başladı Ben artık napacağımı bilemez oldum ama benim akıllı kızım 42 haftasında sağlıklı bi şekilde 3900 doğarak dünyaya geldi hamd olsun🙈12 yaşına geldi ama halaa sürekli elim yüreğimde çok aktif bir dakika durmaz🙈