Merhaba. 8 Haftalık hamileyim. Bugün kontrolüm vardı, doktorum ultrasonda kanama alanı oluşmuş dedi. Zaten lekelenmelerim vardı bayadır, progestan içiyordum. Bebeğin gelişimi de kalp atışı da gayet güzelmiş fakat kanama alanı olması beni baya korkuttu. Düşününce ağlayasım geliyor.. Yaşayan var mı böyle bir durumu? Ne zaman geçer acaba bu kanama alanı? Ne yapmam gerekiyor? Doktorum özellikle dinlen ve yat dedi.