minikmucizeemaak Ruhsuz Aldıgım kodların ustunde beta yazmıyor ama beta yazmadan farklı bıse yazabılır mı acaba amiin Allah razı olsun
Ruhsuz minikmucizeemaak Rabbim en güzel zamanda nasip etsin canım üzülme lütfen,ben 5 yıl sonra aldım kucağıma 4 kayıp sonrası
minikmucizeemaak Ruhsuz Allahım yavruna sağlıklı uzun ömürler nasip etsin canım çok umudum yoktu bu aydan adetim böyle gecikince şüphelendim yine de hala adet olmadım bugün 6. Gün
Ruhsuz minikmucizeemaak Amin canım cümlemizin evladına İnşAllah 🤲 Hayırlısı olsun hakkınızda geç olsun güç olmasın 🤲🤲 Rabbim en güzel zamanı biliyor Rabbime güvenin 💕💕💕
minikmucizeemaak Ruhsuz Öyle tabi ki Rabbim aratmasın tez zamanda sağlıkla nasip etsin bana ve istiyen herkese inşAllah❤️🤲🏻