BerilGzl Merhaba ben de ilk tetanozu yaptım kol ağrısı dışında bi yan etkisi olmadı öyle cok kötü bi ağrı degil zaten kıyafet değişince hissediyordum benden ayrıca kan ve idrar tahlili de istediler. Her ay gittiğim özel hastane var zaten. O sonucları kabul etmedi illa biz yapcaz dedi. Sizden de böyle bir talepte bulundular mı?
Tomrisinizi BerilGzl evet bana da idrar kan tahlilerini duzenli yapiyor sanirim sisteme girmeleri gerekiyor bende saglik ocaginda yaptirip ozeldeki doktoruma goturuyorum 🤷♀️
ebruu30 Byncdii Normalde iğneden korkmam ilaçtan daha çok seviyorum ama ağrı sızı dayanamam hiç canım azdır 🙈😀😀
Byncdii ebruu30 inan öyle çok şiddetli bir ağrısı yok gerçekten 🤭🤭🌺🌺 bu kadar stres yapma kendine canım sakin kal 🤭🤭🌺🌺
Byncdii Yagmur0256 canım benim hemşirem sadece kolunda ağrı olabilir başka yan etkisi yok demişti ve sadece kolumda ağrı oldu oda normal çok şiddetli değildi çok uzun mu sürdü ağrıların kasılmaların ?
Byncdii Yagmur0256 anladım canım uzun süreli olmadıysa korkmana gerek yok Rabbim bebişlerimizi korusun sağlıkla kucağına al inşallah 🌺🌺☺️☺️🙇♀️🙇♀️
Yagmur0256 Kardelennnnnuygr Ben ilk aşımı 20 haftalıkken oldum ikincisini 24 haftalıkken. Yani aşı olduktan 1 ay sonra ikincisini yapıyorlar