Yagmur0256 Kızlar ikinci tetanoz aşımı oldum gece kasık ağrım oldu ve karnım kasıldı çok şükür geçti sizde de aşıdan sonra kasıklarda ağrı ve kasılma oldu mu 🤔
ghost35 Yagmur0256 bende bugun vuruldum ilk dozu agrım başladı bi saattir falan. İkinci dozu kaçıncı haftada oldunuz olanlara sormus olayım? Suan 21. Haftadaym ben
EceAydn Yagmur0256 evet oldum ikincide de ağrı olmuştu ama geçti bir gece sonra çok zorlayan bi ağrı değil öyle
ebruu30 2.doz kaç haftalıkta oluyor kızlar? Ben daha 1.dozu yaptırcam ayın 12sinde ama ağrı çok oluyomuş kolda tırstım biraz 🙈
Duygu07 ebruu30 bana aşıyı yapan ebe ağrın olabilir ateşin olabilir ama hiç biri de olmayabilir bünyeye göre değişiyor demişti hiç biri olmadı ne aşıyı yaparken ne de sonrasında hiç ağrı olmadı.
Byncdii ebruu30 o kişiye göre değişir canım evet biraz ağrı oluyor ama dayanılmayacak gibi değil korkmayın aşıyı olduğunuzda ne demek istediğimi anlayacaksınız 🌺🌺🌺🤭🤭🤭
Yagmur0256 ebruu30 Ben ilk aşımı 20 haftalıkken oldum ikinci aşıyı da 1 ay sonra yani 24 haftalık olunca çağırdı
ebruu30 Byncdii Normalde iğneden korkmam ilaçtan daha çok seviyorum ama ağrı sızı dayanamam hiç canım azdır 🙈😀😀
Taandreab Kızlar o tetanoz aşıyı yaptırmak için sağlık ocağına direk gidip söylesem yapıyorlarmı?daha once hiç sağlık ocaklarına uğramışlığım yok.kaydı nasıl yapıyorlar acaba?yardım edermisiniz lütfen 🙏🏻
Byncdii Yagmur0256 canım benim hemşirem sadece kolunda ağrı olabilir başka yan etkisi yok demişti ve sadece kolumda ağrı oldu oda normal çok şiddetli değildi çok uzun mu sürdü ağrıların kasılmaların ?
BetlAkdenizKaymak İlk dozumu 20 haftalıkken oldum bugün de ikinci dozu oldum 24 haftalığım , kolumda ağrım var şuan sadece