denizarenmom Emomm iste bu yuzden cok pahali bir sey almak istemiyorum sevmese bile uzulmiyim cok para verdim diye😿
Emomm denizarenmom valla ben baktıkça ağlayasım geliyor sinirden 😂 bide çok büyük hevesle almıştım. Çok nadir içinde kaldığı. Mutfakta falan iş yaparken götürüyorum bazen. Hemen yemeği yapana kadar yarım saat falan duruyor sonra kıyameti koparıyor. Sevmedi maalesef 🫠
denizarenmom Emomm eger kullanmiycaksan ya da ikinciye saklamiycaksan satsana dolapta falan markasi iyiymis satilir bence baska bir sey alirsin
tecrubesizanneadayi12 denizarenmom ben hepsiburada dan kanz markasına ait ana kucağı aldım eski tip sallanılabilir olandan aldım şu babynjörn olan tiplerini eşim beğenmedi o yüzden o tarz seçtim bakabilirsin canım fiyatıda uygun ve kanz kalitesi olduğu için tereddüt etmedim
Emomm denizarenmom 3. Aydan sonra sever falan diyorlar 🫠 belki biraz daha büyürse hoşuna gider diye bekletiyorum şimdilik. Ya da nasip olursa ilerde belki bir kardeşi olur 🤣 ona saklarım diye bekletiyorum yoksa satacaktım bende 🙉
catandgirlmom denizarenmom haha ya bakıyorum baya instagramdada öven çok çünkü elle bebişi sallayıp uyutanda var uyanıkken bebişi koyup mutfakta falan işini gücünü yapabilende var bebek te rahat ediyormuş pozisyonu gereği ve kendi hareketleriyle kendini sallayabildiği için 😊
ilkimbebee denizarenmom canım ben piccolo mondi markalı safari olandan aldım gayet kaliteli kullanışlı duruyor abimler de buna benzer alıp iki bebek büyütmüştü. Elektrikliye hiç bakmadım belki bebişim sevmez o yüzden boşyere fazla para vermeye gerek yok gibi
Summerwine denizarenmom benim babyjornler hoşuma gidiyor ama az kullanılacak bir şey için o parayı vermek hoşuma gitmedi🤣
FatmaAselinAnnesi_60 denizarenmom e bebekte 270 tl ye indirime girmişti en son bitmediyse onu alacağım o kadar para vermeye gerek yok bnce
Udu denizarenmom bende alcam karar veremiyorum otomatik mi alsam yoksa bebek hareket ettikce kendisi sallananlardan mi alsam bilemiyorum
Babytwo2 Udu ben olsam kendim sallandıkça sallanan bişey hoşuma giderdi diyerek otomatiklere hiç bakmadım . Belki o an sallanmak istemiyorum, niye sallıyor diye sinirim bile bozulabilirdi 😂 kendimin sallaması daha keyifli değil mi ya 😆
poyrazin_annesi28 Ilayda01 Ben de bundan aldım. Çok uzun soluklu kullanilicak bişey değil o yüzden bu mantıklı geldi. Hem bazı bebekler sevmiyo boşu boşuna çok para harcamak mantık işi değil @denizarenmom
Oznurtopal Biz mamma marka almıştık indirimlerde epey düşüyor ama indirim olur mu bilmiyorum. Ohyo markası da çok güzel 🤍
Ilayda01 FatmaAselinAnnesi_60 e bebekleri hoşuma gitmedi durusu çok basit geldi o yüzden tercihimi bundan kullanıyorum 🥰