merhabalar kızlar 👧 ben aslında bebişin bütün eksiklerini bitirdim ana kucağı almayı düşünmüyodum ama eşim geçen gün bakarken istersen alalım dedi🙆♀️ ama ben baya bakındım ve karar veremedim sizin önerileriniz varsa bekliyorum 🙆♀️varsa fotografini da atabilirsinizz