minikmucizeemaak @Minikmucizelere"#p25971112 E nabıza düşmemiş daha diğer yerden baktım kismi tamamlanmış diyor beta çıkmamış daha
Minikmucizelere minikmucizeemaak büyüteç isareti yok mu bizim sağlık ocaginin sistemine girdigimde onaylanmış yaziyo yaninda buyutec işareti oluyo oraya basinca beta cikiyo seninkinde var mı öyle bi işaret
minikmucizeemaak _almirasmom Teşekkür ederim canım umudum yok ama içim kıpır kıpır ediyor yine de bakalım nasip
minikmucizeemaak Minikmucizelere direk sonuclara girdiğimde kismi tamamlanmış diyo daha tamamen tamamlanmamış gösteriyo canım
minikmucizeemaak Minikmucizelere Yavaş yavaş çıkıyor canım şimdi bi sonuc daha eklenmiş şeker bakalım bir kaç saate hepsi halolur herhalde
minikmucizeemaak Minikmucizelere Umudum çok yok ama hayırlısı Rabbimden inşAllah mucizem olur gönlümden geçen o 🤲🏻❤️🌸
Minikmucizelere minikmucizeemaak yaa😢 hayırlısı olsun canım napalım kısmet değilmiş diğer ay güzel şeyler olur inşallah kendime her dua edisinde sanada dua edecegim🤲
minikmucizeemaak Minikmucizelere Allah razı olsun canım Amin inşAllah bu aydan çok umudum yoktu zaten nasip inşAllah güzel haberler slırız bidahaki ay ❤️🫶🏻