Bahar3521 ben 5+5 te hamile olduğumu öğrendim ve 6. Haftadan itibaren kusmalarım başladı 49 iken 45 e düştüm prilam dr adında bir ilaç verdi doktorum yatmadan önce 2 tane içtim ve gayet iyi geldi şuanda 20+1 iz bazen iştahım olmuyor bir tane içiyorum arada yine bulantı oluyor o yüzden onun dışında ilaç zaten hamileler için yapılmış bir ilaç herhangi bir zararı yok