Arkadaşlar merhaba 4. Haftadan beri bulantılarım çok yoğundu ve sürekli ağlıyordum kusmaktan bir doktorum onyzd tablet verdi zoferin muadili o bana çok çok iyi geliyordu başka bir doktor kesinlikle içme dedi ve bıraktım bıraktığım gibi günlerim zehir oldu 😔 siz bu ilaçları kaçıncı haftadan itibaren kullanmaya başladınız 😢