As06 bende haftalardır aşagıda bebeğim kesın erken doğurcam diyip durdum 37 bıtmeye yakın ha geldi ha gelicek. 38 de şiddetli şekilde pelvis kemiklerimidir nedir onun agrılarından oturamaz yatamaz sağa sola dönemez oldum müthiş acı veriyor bu gğn doğurcam bu gece doğurcam yarın kesın doğuruyorum dıye dıye 39 olduk iyi mi? 😆😭 siz akışına bırakın koşullamayın kendınızı en iyisi 🤗