Bence bişey olmaz ya süt sagarken hayvanın üstünde sinek gezdiği için düşmüş olması çok doğal o zman herkes o kadar sagdigi sütü küçücük bı sinek için dokmeleri çok mantıksız bugüne kadar yediğimiz şeyler çok faydalı da bı sinek var diye dökmek Cook saçma pisirirsin mikrobu gider zaten çokta şey yapmamak lazım