Nilckrr bende onunla beraber hastanede kalabildiğim için rahattı küvezdeydi ama aynı odada kalıyorduk özel oda tuttuk yurt dışında yaşıyorum ben burda ortaki gibi kğvezdeki bebeği göstermemezlik yapmıyorlar tanında kalabiliyor kucağına alıp emzirebiliyosun herseyıyle ilgilenebiliyorsun onun gibi erken doğan birsürü bebek vardı solunum sıkıntısı çekiyorlardı hortumla besleniyorlardı ağızlarında burunlarında hep hortum çok şükür biz öyle bişey yaşamadık sütüm 3 günden sonra geldi 3 gün mama içti sonrasında emzirdim. İnşallah sizde kolay atlatırsınız prematüre bebek zor zor aylarca loş ışıkta tuttum aydınlık ışığa çıkarmazdım doktor öyle söylemişti ı hep yatak odasındaydık hijyene çok dikkat ettim büyümeye başlayınca kendi denklerinden 2 3 ay geç yaptı herseyı oturması emeklemeyi yürümesi ama bin şükür sağlıklıyız şuan 3 yaşında hiçbir sorunumuz yok 2. Kızıma 17 haftalık hamileyim burdada aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum ama hakkımızda hayırlısı