Serii Ya kızlar artık bıktım yalancı sancılardan ya 😞 napmalıyız siz ne yapıyorsunuz akışına mı bıraktınız her şeyi yoksa özellikle yaptığınız bişey var mı 💕
Yesimalmila Serii bende yalanci sanci yok da gelmeye niyeti yok gibi 😊 ama cidden artık hareket edemiyorum nefesim kesiliyor cok zor 😕
Aysehatun Serii aynen banada bi hevesleniyorum hafif belim ağrıyor kasıklarımda bi bakıyorum yarım saate geçmiş sonra normal herşey bebişler ne zaman geleceğini bilir ama hakkımızda hayırlısı olsun ☺️
Hicranhicran Serii Çok şiddetli bel ve sırt ağrıları çekiyorum bazen de kasıklarımda ağrılar oluyor 1 cm de açıklığım varmış sende durumlar nasıl
Serii Aysehatun ayyy aynen ya 😂 gerçekten nasıl olacak gerçek sancı çok merak ediyorum anlamazsam diye çok korkuyırum 😑
Yesimalmila Serii suan icin normal görünüyor ama 40 haftayi gecerse normal doguramabilirsin dedi doktor gecen hafta 3500 du benimkinin kilosu 4 kilo olursa catim musait değilmiş 😐
Aysehatun Serii bende nasıl oldugunu çok merak ediyorum herkes aynı şeyi diyor anlatıyor filan belden başlar kasıklara doğru ilerler zaten gelince sancı anlarsın diye ekliyorlar bide 😀😀😀
Nagihanada Serii bende de o korku var ya evde doğurcam diye korkuyorum valla her sancıda hevesleniyorum 😂
Hicranhicran Serii Çarşamba günü çatı muayenesi olduğumda söyledi doktor yani Çarşamba’dan bu yana biliyorum
Serii Aysehatun 😁😁😁 evet valla benim yalancı sancımda öyle oluyo dün gece 5 dkya bi oluyordu belimden vuruyordu sonra uyumaya çalıştım uyumuşum sabah bişeyim yoktu 😁😁
Hicranhicran Serii Pazartesi yine kontol var açılma devam ederse sancıda başlar sanırım bende bilmiyorum ki 😊😂
Yesimalmila Serii ayy bende hem dogsun istiyorum hemde korkuyorum. bide 4 Kasım da kpss e var ona da gircem akışına bıraktım düşünmek istemiyorum doğum anını 😊