Bende daha önceden içiyordum ama hayatta en önemli varlığıma, evladıma kendi elimle zarar vermemek için bıraktım. Onun sağlığını benden daha fazla kimse düşünemez. İçimde bana emanet bir can taşıyorum ve her gün varlığına şükrediyorum.. Sende kendini böyle telkin edebilirsin. Anne karnında ve doğumdan sonra bir sürü soruna yol açıyor bunları biliyoruz ve bu çocuk kendisi istemiyor dünyaya gelmeyi biz onu istiyoruz o yüzden ona zarar vermeye hakkımız yok🙏🏻