Zehrabbp Yaseminturan_ maalesef babası bizi bıraktı gitti yazdım ama umursamadı mecbur yarını beklicez uzandım elimden başka bir şey gelmiyor bu saatte
Zehrabbp Cancannn gidemiyoruz şartlar el vermiyor maalesef mecbur sabahı beklemek zorundayım Allah razı olsun uyarınız için
Zehrabbp Nk06 evet canım gittim benim gibi olan varsa kesinlikle beklemesin gittin serum iğne ilaç erken doğum riskim varmış doktor ilaçlarla geciktirecez dedi
Hernasipvaktineesirdir Zehrabbp Allah şifa versin canım. Eşin işin ciddiyetini anlayınca umarım daha dikkatli olur sana karşı 🤲🏻
Zehrabbp Kubrakck57 Allah razı olsun çok teşekkür ederim benim erken doğum riskim varmış ama şükür serum ve ilaçla daha iyiyim