Sinem0135 12+4 teyim aynı durumları çok defa yaşadım😂 2 tane kanama alanımız hala 🫤 kahverengi ve siyahtan korkmana gerek yok hayatım. Kırmızı ve pembe den kork sadece☺️ kanama sonrası siyaha dönünce bende korkmuştum. Panik biri olduğumdan doktor çağırmıştı beni. Telefonda anlatsa anlamam çünkü o an 😂😂 kahverengi ve siyahtan korkma demişti 😘 inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız 🥰🥰