muayene sırasında ben hiç sormadan pat diye cinsiyeti erkek dedi hatta ben çok üzüldüm ilk çocuğumda cinsiyet partisi yapamadım bunda küçük bir şey yapmak çok istemiştim içimde kaldı pat diye cinsiyet söyledi diye neyse bende cinsiyeti paylaştım herkesle sonraki hafta gittiğimde de cinsiyeti kıza benziyor dedi hocam geçen hafta da erkek demiştiniz ama dedim sen öyle deyince bir daha baktım da evet erkeğe de benziyor dedi daha erken sonra yine bakarız dedi gel de sinir olma şimdi 😂