cisem_96 Merhabalar bugün doktora gittim 17. Haftadayiz ultrasonda 16. Haftada gözüküyorum bebek erkek dendi %90 degisme ihtimali varmi acaba bole bisi yaşayan varmi
Zarefet cisem_96 12 de kız 16 da yüzde doksan erkek değişmez dedi 20 de kesin kız dendi hatta 3 farklı doktora gittim kız dediler yüzde doksan erkek diyen kendi doktorum saygiyla anıyorum 😒
Hacerdogan cisem_96 16. Haftada erkek dendi 21 de kızım olacağını öğrendim doktora bağlı bence bazı doktorlar da net söylerken bazı doktorlar emin olamıyor. Kız diyen doktorum hemen %100 dedi. Biraz bekleyin siz tekrar bi duyun doktordan :)
Betulhdvrd mzyynkbra erkekte yanılma payı daha yüksek değil mi çünkü kordon da olabilir ama kızda bacak arası direkt boş ne kordon ne pipi 😅
Fgbebek-1 Zarefet bizimde 17.haftada erkek dedi bacak arası da dolu ama pipi mi kordon mu bilmiyorum çünkü hiç göstermedi iki doktor da son dkka gördüm dedi korkuyorum detaylıyı bekliyorum
cisem_96 Fgbebek-1 bnde onu anlamış değilim birde ozele gittim saçma sapan konustu bakti bakti erkek bu ya fln yaptı ilk girdigimdede cinsiyetini ogrenmeye geldim çok merak ediyorum ilk gebeligim dedim bunun icinmi geldin diyor
Fgbebek-1 cisem_96 benim doktorlarım çok şükür öyle değiller çok ilgili ve memnunum sadece son dkka gördüm dedi ondan şüpheliyim ben Ama siz doktoru değiştirin yani birde özel sonuçta
cisem_96 Fgbebek-1 kesinlikle bir daha gitmeyecegim doktorlardan biri birde profmus ona guvenerek gitmistim
Hacerdogan Melekk21 ben bişey görmedim bakmamıştım bile heralde hatırlamıyorum kızım 4 yaşına gircek şimdi🤣