Beybeybi Kizlar 31+4olduk biz haliyle heyecan liyim benim gibi martta doguracaklar kac haftaliksiniz ve dogumunuz sezeryanmi yada normal dogummu dusunuyorsunuz 💙💙
Cmrblnyzynp Beybeybi bizde yarin 31 haftalik oluyoruz 3.doğumum olcak insallah sağlıkli şekilde dogsun ama normal olsun insallah 😇
Btlklnc seyda53 biz nisann bebişi olacagız nasipse normal düşünüyorum hep tabi bebekte öyle isterse :) ama bugğn instada bır doktorun normal dogum videolarına denk geldım kendımde o cesareti bulamadım ya
Beybeybi seyda53 bence korkma dusunme haline birak su gibi gecer benden tavsiye 4dogumum olucak insallah
Btlklnc Beybeybi ılk dogumum merak edıyorum. Öyle olsa burdakı dogum hıkayelerını de okumamam gerek herseye hazırlıklı olmalıyım . Pozitif hıkayelerde var hassasta hepsıne bakıyrm
Beybeybi Btlklnc cesaretinize hayran kaldim 4dogum olucakeinsalah ama dogum videosu yada hikayesini okumaktan korkuyorum fobi demekkie
esra3728 Ada-Uras-Asya merhaba biz de 30+3 ama doktorumuz 27mart dedi acaba tarihler neye göre hesaplanıyor?
bernaaacoskun 32+1 den selamlar 😊 Aksi birsey olmazsa Mart 14 dedi doktorumuz ama ben sezaryan dusunuyorum. Ilk dogumum olucak
Eda06 Beybeybi bugün tam 28 olduk mart sonu nisan başı artık doktorumuz ne zamana gün verirse. Benim ilki sezeryan olduğu için ikincide öyle olucak 🙏🏻