babygst eşimde de bende de sorun yok. Histereskopi yapıldı temiz. Sperm testi gayet iyi. Hormonlarım iyi. Menslerim düzenli kilom iyi. Anlıcağınız sebepsiz infertilite 😥 21 haftalık normal yolla olan bir gebelik kaybım var 1.5sene olmayınca doktora gittik başladık hemen