Asfdg benim bi kimyasalım oldu kasımda acaba yaptırsammı diye düşünüyorumda tabi varsa yapıyorlar kızenimde vardı kız çocuklarını sakat ediyormuş erkekleri öldürüyormuş kızı sakat oldu engelli yani şimd bidaha hamile gittiler yaptırdılar bi sorun yok şimdi ama öncemi gidiliyor sonramı bilmiyorum